Subject: FW: Webdesktop: Lepingust
From: "Mall Hiet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Sep 2024 08:43:57 +0300

From: Webdesktop <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Sent: Tuesday, September 24, 2024 5:00 PM
To: Agne Nettan-Sepp - SOM <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Helen Tralla - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Webdesktop: Lepingust

Tere

Edastatasin septembri alguse poole Ukraina Tervishoiuministeeriumi ja 
Sotsiaalministeeriumi vahelise tehnilise abi lepingu eelnõu, millega 
soovitakse edendada riikidevahelist koostööd tervishoiu valdkonnas. 
Loodetavasti jõudsid dokumendid õigete inimesteni.

Uurin siinkohal, kas SOMil on olnud aega juba lepingu eelnõuga tutvuda. 
Andke mulle palun teada, millised on SOM-i mõtted ja soovid antud lepinguga.

Lugupidamisega
-- 
Stina-Maria Lusti
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

*** TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult 
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks 
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata 
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui 
Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest 
kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

*** ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.