Subject: RE: Lõppdokument
From: "Erik, Aap" <[email-masked]>
To: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Cc: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Jun 2025 15:28:47 +0300

Tere,

Suhtlesime mõned nädalad tagasi Kuldre autolaadija projektimuudatusega
seoses. Suhtlesin ka tööd ehitama hakkava töödejuhatajaga ning tema
soovitus oli, et teha üldse lahtise kaevega kogu osa, kuna puurimisel on
oht lõhkuda maantee kattealust ning katet ennast. Puurimine oli muidu ette
nähtud kõnnitee osa alt, kuid see on Antsla Tarbijate Ühistu maa peal
juba. Tegemist on alevis sees oleva kohaga ning õhuliini post, millelt
kaabliga alla tuleksime, on tee servast 2,1m kaugusel, suund on katte
servast eemale. Panin kirja seletuskirja, et sügavus teemaal 1,5m.
Lisaks asendame õhuliinil praeguse õhukaabli suurema ristlõikega
õhukaabliga. Tegemist on postidel kõige kõrgemal oleva kaabliga, selle all
on veel side ning ka tänavavalgustus. Postide vahetamist pole vaja teemaal
teha.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Aap Erik

Kagu piirkonna

Välisvõrkude vanemprojekteerija

Vilja 14c, Võru, 65605

Mob +372 5309 0199

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 7. aprill 2025 09:29
To: Erik, Aap <[email-masked]>
Subject: Lõppdokument

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Elektriprojekti kooskõlastamine riigitee nr 69 kaitsevööndis

Registreerimise kuupäev: 07.04.2025

Registreerimise number: 7.1-2/25/5553-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee/>