Subject: Re: Vastus pöördumisele
From: "Tõnu Einasto | Agentuur.eu" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Info - TTJA" <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Aug 2026 09:50:43 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Aitäh info eest.

Mina loon kandidaadile helifaili, mida tema oma äranägemise järgi saab 
jagada.

Esimene samalaadsest seeriast on salvestatud.

Seda saab kuulata siit:
 <https://moderaator.eu/riina-solman/>

 <https://moderaator.eu/riina-solman/> Riina Solman intervjuu | 
Kandidaadijutud | Tõnu Einasto -
 <https://moderaator.eu/riina-solman/> moderaator.eu

Avaldan ise samalaadselt lingi, mida kandidaat saab jagada.

Samas saab ta faili jagada eraldi oma sotsiaalmeedia kontodel või kodulehel 
või mujal.

Kaks küsimust:

1) Kas mina peaksin personaalse lingiga jagatava kohe kuulatava helifaili 
juurde tekstis märkima mingi teate?  See muudaks inimliku vestluse 
tehniliseks ja kangeks.

2) Kui kandidaat jagab kas minu tehtud personaalset veebilinki (nagu see: 
<https://moderaator.eu/riina-solman/> https://moderaator.eu/riina-solman/ ) 
või laeb eraldi üles originaalfaili, kas tema ja võimalikud teised 
kandidaadid peaks panema mingi info teksti osas lõppu?

Tõnu Einasto | Agentuur.eu
Elamuste looja. Sündmuste juht.

[email-masked] 
<https://www.google.com/url?sa=E&q=mailto%3Aeinasto%40agentuur.eu>  • 
tõnueinasto.ee
654 321 7 (kiirliin) • 5301 5353 (mobiil)

💡 7 nippi ladusa päringu tegemiseks: agentuur.eu/7nippi

Arvelduspartner RõõmuLabor OÜ

On 17. Aug 2026, at 08:31, [email-masked] wrote:

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Vastus selgitustaotlusele

Registreerimise kuupäev: 14.08.2026

Registreerimise number: 2-6/26-5630-2.

NB! Dokumendile on kehtestatud juurdepääsupiirang alates 14.08.2026 kuni 
14.08.2101, vastavalt AvTS § 35 lg 1 p 12 .

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked]
 <x-msg://2/dhs/faces/jsp/dialog/www.justdigi.ee> www.justdigi.ee

<2-626-5630-2 14.08.2026 Väljaminev kiri.asice>