Subject: Ed: Marta kodu
From: "Gea Metus" <[email-masked]>
To: "Liivi Zovo - RTK" <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Jul 2025 14:15:43 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun registreerida.

Gea Metus

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Põhja regionaalosakond

+372 5197 5317

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 9. juuli 2025 15:30
Adressaat: Gea Metus <[email-masked]>
Teema: Fwd: Marta kodu

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

---------- Forwarded message ---------
От: Marta kodu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: пт, 27 июн. 2025 г., 12:14
Subject: Marta kodu
To: Gea Metus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere

Anname käesolevaga teada, et Marta kodu OÜ on alustanud hoone (Kadaka tee 5, 
Tallinn) kolmanda korruse renoveerimistöödega, mille eesmärgiks on luua 
eraldi osakond dementsusega eakate hooldamiseks.

Planeeritav osakond on mõeldud 31-le hooldust vajavale kliendile, kes 
vajavad ööpäevaringset hooldusteenust dementsuse tõttu. Hetkel oleme 
renoveerimistööde algusjärgus ning soovime aegsasti kaasata ka 
Terviseametit, et tagada kõikidele kehtivatele tervisekaitse- ja 
ruuminõuetele vastavus.

Palume teil teada anda, milliseid plaane, mõõtmeid või muid andmeid vajate 
ruumide või hooldusüksuse kohta, et hinnata selle sobivust antud 
sihtrühmale. Soovime toimida läbipaistvalt ja koostöös juba planeerimise 
varajases etapis.

Oleksime tänulikud, kui saaksite meid juhendada edasiste sammude osas ning 
vajadusel määrata kontaktisiku, kellega saaksime jooksvalt infot vahetada.

Lugupidamisega

Elisabeth nahk

Marta kodu OÜ juhatuse liige

56 788 388