Subject: FW: Kaitseministeeriumi eelnõu kooskõlastamiseks
From: "Kristjan Truu" <[email-masked]>
To: "info transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jul 2024 14:28:22 +0300

Tere

Palun deltasse ja resolutsiooniks minule saata.

Tervitades

Kristjan

From: Anastasia Hohrjakova <[email-masked]>
Sent: Monday, July 22, 2024 1:20 PM
To: Kristjan Truu <[email-masked]>; Katrin Andre 
<[email-masked]>
Cc: Katarina Karpina <[email-masked]>; Anton Merits 
<[email-masked]>
Subject: Kaitseministeeriumi eelnõu kooskõlastamiseks

Tere!

Oleme saanud Kaitseministeeriumilt kaitseväe korralduse seaduse, riigipiiri 
seaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse (mereolukorrateadlikkuse ja 
merejulgeoleku parandamine) eelnõu kooskõlastamiseks. Eelnõu dokumendid on 
manuses.

Palun Transpordiametil ning Riigilaevastikul vaadata eelnõu üle ning saata 
enda sisendi koos ettepanekutega hiljemalt 31.07 (järgmine kolmapäev). Palun 
lisage CC-sse kindlasti ka Katarina ja Anton.

EIS-i link: 
<https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/c9b37cb4-713c-4694-8f5f-2e26de7b9488?activity=1> 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/c9b37cb4-713c-4694-8f5f-2e26de7b9488?activity=1

Parimate soovidega

Anastasia Hohrjakova
Merendusosakonna õigusnõunik
Kliimaministeerium
[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

+372 55650595

Suur-Ameerika 1, Tallinn