Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 25 May 2026 13:41:47 +0300

Maardu Linnavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2511301/21638 
aadressile Harju maakond, Maardu linn, Kärmu tänav // Pähklimäe tänav L5 // 
Vana-Narva maantee L4 // Vana-Narva maantee L14 // Vana-Narva maantee L15, 
Harju maakond, Maardu linn, Kärmu tänav // Pähklimäe tänav L5 // Vana-Narva 
maantee L4 // Vana-Narva maantee L14 // Vana-Narva maantee L15, Harju 
maakond, Maardu linn, Kärmu tänav // Pähklimäe tänav L5 // Vana-Narva 
maantee L4 // Vana-Narva maantee L14 // Vana-Narva maantee L15 
(Magistraalvee torustik, VEETORUSTIK, veetoru) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS 54 lg 6

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27864096>  (menetlus nr: 
513024), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 04.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Maardu Linnavalitsus) või menetleja (ARTJOM GRIGORENKO) poole.