Subject: Teavitus MinuKatastri e-keskkonnast
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Sep 2026 10:39:09 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	
Teavitus piiride kättenäitamisel osalemiseks
Maamõõtja teostas Teiega seotud maaüksuse piiril mõõdistustöid ning ootab
Teid maastikule piiride kättenäitamisele (ja/või piiri asukoha
kindlakstegemisele). Piiride kättenäitamise aeg, koht ja läbiviidava
maatoimingu kirjeldus on leitav kutsest. Palume kutse sisuga tutvuda
minu.kataster.ee keskkonnas võimalusel 3 kalendripäeva jooksul. Juhul, kui
maaomanik ei ilmu piiride kättenäitamisele, loetakse kutse saatmisega
omanik piiride asukohaga nõustunuks.
Kutse teavitus edastati Teile kui:
1) Füüsilisest isikust maaomanikule rahvastikuregistrisse
(www.rahvastikuregister.ee) kantud kontaktaadressile.
2) Juriidilisest isikust maaomanikule [email-masked]
kontaktaadressile. Kutset saab avada äriregistrisse kantud esindusisik või
MinuKatastris ettevõtte nimel juurdepääsuõigust omav isik. Taotluse vormi
leiate siit: kataster.ee
Kutse sisuga tutvumiseks toimige nii:
1) Logige sisse minu.kataster.ee.
2) Avage vasakult siniselt menüüpaneelilt „Teavitused“.
3) Kutse avamiseks klõpsake rea lõpus oleval sinisel luubil.
või alternatiivselt:
1) Logige sisse minu.kataster.ee.
2) Avage veebilink:

https://teavitused.kataster.ee/kutse 

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. MinuKatastri
e-keskkonnaga seotud küsimustes aitab Teid meie klienditugi e-posti
aadressil [email-masked] või telefonil 665 0600. 
Meeldivat koostööd soovides
Katastripidaja, Maa- ja Ruumiamet 
---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.