Subject: Hautselja, Tubala, Hiiumaa - Liiklusvälise tegevuse loa taotlus - 27.06.2026 kell 10:00 kuni kell 17:00
From: "Lavendlitalu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jun 2026 15:03:57 +0300

Üldinfo

Taotluse esitamise kuupäev: 05.06.2026
Avaliku ürituse korraldamise taotlus 2026

TAOTLEJA ANDMED

Vali taotleja: By Dagö OÜ
Ürituse korraldaja nimi: By Dagö OÜ
Ürituse korraldaja esindaja (juriidilise isiku puhul): Taavi Liivandi
Ürituse korraldaja registrinumber või isikukood: 14422561
Kontaktaadress: Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Tubala küla, Hautselja
Kontakttelefon : 5292313
E-posti aadress: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Vastutav isik üritusel: Taavi Liivandi

ÜRITUS

Ürituse nimetus: Lavendlitalu lõikuspidu
Ürituse laad: Muu
Täpsusta: Lavendlitalu sünnipäev
Ürituse sihtgrupp: pered
Osalejate eeldatav arv: 500
Ürituse toimumise koht kaardil ja/või liikumismarsruut:
Vaata objekte kaardil 
<https://piksel.ee/spoku/hiiumaa/index.php?obj=dc3eece7784de7a3d8eaf4d61fcf6f78&rida=0&module=205&op=0>

Ürituse toimumise koht kaardil ja/või liikumismarsruut: Hiiu maakond, 
Hiiumaa vald, Tubala küla, Hautselja
Ürituse toimumise aeg: Ühepäevane
27.06.2026 kell 10:00 kuni kell 17:00
Ürituse ajakava ja kirjeldus: Lisa tekstina
Ürituse lühikirjeldus, eesmärk ning aja- ja tegevuskava: Meie lilla unistus 
tähistab sünnipäeva ja Sa oled oodatud osa saama sellest maagilisest 
hetkest, kui väli esimest korda sel aastal vaikselt värvi muudab! 💜🎂
See on käes! Lavendliväljad hakkavad tasapisi oma halli talvekuube heledate 
lillade ninaotste vastu vahetama ning see on parim aeg, et panna algus uuele 
õitsehooajale. Lavendlitalu sünnipäev ei ole meie jaoks lihtsalt üks kuupäev 
kalendris, vaid tänuhetk kõigele sellele, mis on tehtud ja mis on veel ees.
Tule ja tähista koos meiega! See on päev täis soojust ja lugusid:
Sööme koos sünnipäevakooki ja naudime turgutavat lavendliteed.
Vestleme talu sünnist – räägime avatult ja ausalt sellest, kuidas ühest 
hullumeelsest ideest kasvas välja Hiiumaa oma lavendlioaas, mis meil praegu 
käsil on ja milliseid unistusi me tuleviku osas punume.
Lastele ja loomasõpradele on meil varuks eriti armsad kohtumised – meie 
taluloomad ootavad paitamist ning mänguväljak ja kiiged on valmis 
testijateks.
See on päev aeglaseks kulgemiseks, värske õhu nautimiseks ja esimese 
õitevahu imetlemiseks. Võta kaasa hea tuju ja soovi korral ka pleed, et end 
mõnusalt lavendliridade vahele sisse seada.
👇 Märgi end osalejaks ja kohtume juba Lavendlitalu sünnipäeval!

ÜRITUSE LISAINFO JA DOKUMENDID

Helitehnika kasutamine: Ei
Ilutulestiku korraldamine: Ei
Kuupäev ja kellaaeg:
Lahtise tule kasutamine (lõke, toidu valmistamine): Ei
Müügitegevus sündmusel: Jah
Kaubanduse liik:
Kaubanduse korraldaja andmed: By Dagö OÜ
Müügikohtade arv:
Kaubanduse korraldaja andmed	 Kaubandustegevuse liikBy 
Dagö OÜ  	omatoodete müük

Alkoholimüük: Jah
Paigaldatava lisainventari ja/või ajutiste ehitiste nimekiri:
Auditinõudega seadmete kasutamise korral seadmete nimekiri:
Üritusel kasutatakse korra tagamisel turvaettevõtet: Ei
Turvaplaan või turvalisusega seotud asendiplaan:
Teave ürituse jäätmekorralduse ja jäätmete liigiti kogumise kohta: ürituse 
korraldaja tagab prügi sorteerimise ja ära viimise.
WC- või käimlateenuse korraldamine: Kohapeal on olemas WC
Sündmusel on toitlustajad, toidumüüjad.: Ei
Kinnitan, et olen teadlik ürituse korraldaja vastutusest sündmuse 
korraldamisel tagada korduskasutuslahenduste kasutamine kõikidel 
toitlustajatel.: ei
Ürituse heakorrastamise tähtaeg: 28.06.2026 kell 12:00
Liikluskorralduse muudatus: Jah

Kui muudetakse liikluskorraldust riigiteel, siis Transpordiametilt vastava 
loa taotlemise kohta leiab infot siit

Liikluskorraldust tagava isiku nimi	 KontakttelefonTaavi 
Liivandi  	5292313
Liikluskorraldusskeem:
MV210618-2 Hautselja, Tubala küla, Hiiumaa vald, Hiiu maakond (Lavendlitalu) 
(1).pdf 
<https://piksel.ee/spoku/hiiumaa/index.php?module=206&op=37&id=19750&/MV210618_2_Hautselja_Tubala_k_la_Hiiumaa_vald_Hiiu_maakond_Lavendlitalu_1_.pdf>

NB! Olulise mõjuga liikluspiirangu korral on korraldaja kohustatud piirkonna 
elanikke teavitama otsepostitusega vähemalt 3 tööpäeva enne piirangu algust

Teavitamise kanal	 Teavitamise aegVälireklaami paigaldamine: Ei

Kinnitused

Olen tutvunud Hiiumaa vallavolikogu 18.02.2021 määrusega nr 114 „Hiiumaa 
vallas avaliku ürituse korraldamise ja pidamise kord“ ja nõustun täitma 
kõiki nõudeid.: jah
Tagan, et ürituse läbiviimisel on kinnisasja või selle osa kasutamiseks 
olemas kinnisasja omaniku või valdaja nõusolek.: jah
Kõik esitatud andmed on õiged.: jah

Täitja kontaktinfo

Nimi: Taavi Liivandi
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Telefon: +3725292313