Subject: RE: Töörühma liikme määramine Põhjamaade–Balti vesinikukoridori riigi eriplaneeringu koostamist nõustavasse töörühma
From: "Mai Lind" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: "Ivika Maavere" <[email-masked]>
Date: Fri, 31 Jul 2026 14:45:55 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Maa- ja Ruumiamet nimetab Põhjamaade–Balti vesinikukoridori ja selle 
toimimiseks vajaliku taristu riigi eriplaneeringu ning keskkonnamõju 
strateegilise hindamise nõustava töörühma liikmeks järgmise esindaja:

Raine Viitas
Juhtivspetsialist, planeeringute osakond
E-post: [email-masked]
Tel: 5885 1458

Lugupidamisega

	Mai Lind

Riigimaa strateegia osakonna juhataja
strateegilise ruumiplaneerimise direktori ülesannetes

+372 5476 0772

Maa- ja Ruumiamet
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.maaruum.ee/> www.maaruum.ee

Mustamäe tee 51, Tallinn

From: Monika Korolkov - MKM <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 15, 2026 3:21 PM
To: [email-masked]; [email-masked]; info <[email-masked]>; MA Üldpost 
<[email-masked]>; KeA Info <[email-masked]>; Info - TTJA 
<[email-masked]>; info - MKA <[email-masked]>; info - MKM 
<[email-masked]>
Subject: Töörühma liikme määramine Põhjamaade–Balti vesinikukoridori riigi 
eriplaneeringu koostamist nõustavasse töörühma

Tere

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium koostab Põhjamaade–Balti 
vesinikukoridori ja selle toimimiseks vajaliku taristu riigi eriplaneeringut 
ning keskkonnamõju strateegilist hindamist. Planeeringu koostamise 
toetamiseks moodustatakse käskkirjaga nõustav töörühm, kuhu kaasatakse 
riigiasutuste, ametite ja teiste asjaomaste organisatsioonide esindajad.

Palume määrata Teie asutusest üks töörühma liige. Töörühma liikme ülesanne 
on panustada planeeringu koostamisse oma asutuse valdkondlike teadmiste ja 
kogemustega ning osaleda sellega seotud aruteludes ja 
kooskõlastusprotsessides. Töörühma töö kestab kuni riigi eriplaneeringu 
menetluse lõpuni.

Palume edastada hiljemalt 05.08.2026 järgmised andmed:

*	ees- ja perekonnanimi;
*	ametikoht;
*	e-posti aadress;
*	telefoninumber.

Andmed palume saata e-posti aadressil [email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Lisateave planeeringu kohta on leitav veebilehel: Põhjamaade-Balti 
vesinikutaristu Eestis | Riigiplaneering 
<https://riigiplaneering.ee/vesinikutaristu> .

Täname Teid koostöö eest.

Parimate soovidega

	Monika Korolkov
riigi planeeringute nõunik
Maa- ja ruumipoliitika osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 5884 7055  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://www.mkm.ee> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.