Subject: Võrdõigusvoliniku aastaraport ja soovitused
From: "Christian Veske - VOLINIK" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: Maria Laanjärv - VOLINIK <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Jul 2026 12:07:38 +0300

Lugupeetud Liisa-Ly Pakosta

Mul on hea meel Teiega jagada võrdõigusvoliniku 
<https://volinik.web.tehik.ee/infomaterjalid/vordoiguslikkus-eestis-2025> 
aastaraportit koos soovitustega.

Palun Teil teada anda hiljemalt 15. Septembriks, kuidas plaanite soovitusi 
ellu viia.

Lugupidamisega

Christian Veske
Võrdõigusvolinik

Tel: 6269059
[email-masked]

  _____

www.volinik.ee <https://www.volinik.ee/>  | Facebook 
<https://www.facebook.com/Vordsetevoimalustevolinik>  | Instagram 
<https://www.instagram.com/vordoigusvolinik>  | LinkedIn 
<https://www.linkedin.com/company/võrdõigusvolinik>

See e-kiri on mõeldud vaid adressaadile ametialaseks kasutamiseks. Kui te 
pole e-kirja adressaat, siis ei tohi te kirjas olevat teavet ilma loata 
mingil viisil kasutada. Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun 
teavitage sellest kohe e-kirja saatjat ja kustutage e-kiri koos kõikide 
lisadega.