Subject: Ed: Eelnõu kooskõlastamine
From: "Kool" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jun 2026 13:36:33 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Järvamaa Rakenduslik Kolledž teatab, et on eelnõuga nõus.

Tervitades

Mari Annilo

Järvamaa Rakenduslik Kolledž

Kantseleispetsialist-juhiabi

Tel: 525 3736

e-post: [email-masked]

  _____

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saadetud: neljapäev, 28. mai 2026 11:40
Adressaat: Riigi Tugiteenuste Keskus <[email-masked]>; Eesti
Sotsiaaltöö Assotsiatsioon <[email-masked]>; Valgamaa Kutseõppekeskus
<[email-masked]>; Haapsalu Kutsehariduskeskus <[email-masked]>; Kool
<[email-masked]>; Kuressaare Ametikool <[email-masked]>; Tartu
Tervishoiu Kõrgkool <[email-masked]>; Tallinna Tehnikakõrgkool
<[email-masked]>; Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž <[email-masked]>; Tallinna
Ülikool <[email-masked]>; Kultuuriministeerium <[email-masked]>
Teema: Eelnõu kooskõlastamine

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu arvamuse avaldamiseks käskkirja eelnõu.

Teie tagasisidet ootame hiljemalt 11.06.2026 e-posti aadressile [email-masked]

Pealkiri: Eelnõu kooskõlastamine

Registreerimise kuupäev: 28.05.2026

Registreerimise number: 1.2-2/48-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee