Subject: Kooskõlastamiseks, Võru maakond Väimela alevik - kaugküte
From: "Hendrik Mikk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Kalli Metsoja" <[email-masked]>,Mustjõgi, Jan <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jul 2026 10:44:04 +0300

Tere,

Edastame kooskõlastamiseks Hemetli OÜ põhiprojekti nr 0075 materjalid: 
01_Transpordiamet_KK_taotlus 
<https://hemetli.sharepoint.com/:u:/s/Hemetli/IQCA9KzuBhYWSbZtpmTugnBiAXxrU9fuMP41TlTJ-3kPEtQ?e=WAVKRj>

Projektiga on lahendatud Väimela alevikus Põlva tee 3 kinnistule rajatava 
kauplushoone liitumine aleviku olemasoleva kaugküttevõrguga. Materjalide 
hulgas on:

- Kooskõlastuse taotlus.
- Lahenduse seletuskiri.
- Lahenduse asendiplaan (erinevad PDF versioonid, mis loodetavasti 
lihtsustavad lahendusest ülevaate saamist).
- Lahenduse pikiprofiilid.
- IKÕ skeemid ning neile vastavad PARI ruumikujud.

Küsimuste või märkuste korral palun võtta ühendust allpool toodud 
kontaktidel.

Lugupidamisega
Hendrik Mikk
Mob: +372 53 77 77 70
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>