Subject: Tuumaelektrijaama riigi eriplaneeringu asukoha eelvaliku lähteseisukohtade ja keskkonnamõju strateegilise hindamise programmi kohta ettepanekute küsimine
From: "Margus Korsjukov - TA" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Aug 2026 11:07:19 +0300

Teie: 22.07.2026 nr 13-3/2562-1
Meie: 25.08.2026 nr 9.3-1/26/5918-2

Tere!

Esitasite Terviseametile planeerimisseaduse § 31¹ alusel ettepanekuteks 
tuumaelektrijaama riigi eriplaneeringu asukoha eelvaliku lähteseisukohad ja 
keskkonnamõju strateegilise hindamise programmi.

Terviseamet on esitatud dokumentidega tutvunud ja teeb ettepaneku täiendada 
keskkonnamõju strateegilise hindamise programmi kavandatava tegevuse 
võimaliku mõju hindamisega piirkonna supluskohtadele ning elanike kaevudele.

Lugupidamisega

Margus Korsjukov

teenuse juht

Keskkonnatervise osakond

+372 53432468

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.terviseamet.ee <https://www.terviseamet.ee/>

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.