Subject: SFOS volikiri kasutajaõiguste saamiseks
From: "Anu Alber" <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>
Cc: Laura Väikemaa <[email-masked]>, "Andreas Kalm" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Mar 2024 11:40:24 +0200

Tere

Edastame volikirja SFOS ja SFCS kasutajaõiguste saamiseks
Rahandusministeeriumi Finantskontrolli osakonna audiitorile Laura
Väikemaa`le (isikukood  49802220256). Laura on alates 21.03.2024
Rahandusministeeriumi Finantskontrolli osakonna audiitori ametikohal.

Tervitades,

Anu Alber

Anu Alber | Finantskontrolli osakond | I auditi talitus | Talitusejuhataja
Tel: +372 611 3181 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Rahandusministeerium | Suur-Ameerika 1, Tallinn |
<http://www.rahandusministeerium.ee/> www.rahandusministeerium.ee

From: Andreas Kalm <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 21, 2024 11:25 AM
To: Anu Alber <[email-masked]>
Cc: Mart Pechter <[email-masked]>; Laura Väikemaa
<[email-masked]>
Subject: Laura SFOS volikiri

Hei

Allkirjastatud SFOS volikiri.

Andreas

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.