Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jun 2026 15:51:35 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2611271/06574 aadressile Rapla maakond, Kehtna vald, Keava 
alevik, Tallinn-Lelle-Pärnu 56,2-89,1 km (Keava kergliiklustee 
raudteeülekäigukoht km 61,099) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punktile 
1 edastab Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) 
kooskõlastamiseks Keava kergliiklustee raudteeülekäigukoha km 61,099 
ehitusloa taotluse. Rajatis on käesolevaks ajaks juba välja ehitatud.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27905359>  (menetlus nr: 
552831), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KRISTI RUUL) 
poole.