Subject: Teid on kaasatud menetlusse arvamuse avaldamiseks
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jun 2026 14:08:37 +0300

Lääne-Nigula Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlus 
nr 2611002/05028 aadressile Lääne maakond, Lääne-Nigula vald, Piirsalu küla, 
16151 Risti-Kuijõe tee // Baasi tee // Kirikmäe tee // Kõrtsu // Kõuemaru // 
Piirsalu metskond 1 // Piirsalu metskond 90 // Piirsalu metskond 153 // 
Piirseli // Tuulemaru // Risti alevik, 16151 Risti-Kuijõe tee // 16153 Risti 
tee L1 // 16153 Risti tee L2 // Heki tänav // Kalva tänav // Paldiski mnt 2 
// Raudteetammi tee lõik 25 // Raudteetammi tee lõik 26 // Risti alajaam // 
Tallinna mnt 1 // 21 // 21b // 21c // Rõuma küla, 16151 Risti-Kuijõe tee 
(null) ja soovib teid kaasata menetlusse.

Kaasamise kutse põhjus: Kavandatav maakaabel läbib Teile kuuluvat maaüksust.

Palun avage menetlus e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27901316> . E-ehituse 
keskkonda saab sisse logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust ootame kuni 29.06.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja möödumist loeme, 
et teil ei ole menetluse osas vastuväiteid.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Nigula Vallavalitsus) või menetleja (KAAREL SALUS) poole.