Subject: FW: Rootsi-Saaremaa-Hiiumaa-Harku-Viimsi-Soome sidetrass
From: "Tiit Harjak" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Mar 2025 18:32:25 +0300

Tere,
palun registreerida Arvo Veltrile täitmiseks.
Parimat,

Tiit

From: Haiti Jürmann <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 27, 2025 1:12 PM
To: Tiit Harjak <[email-masked]>
Cc: 'Tammjärv Rauno' <[email-masked]>
Subject: Rootsi-Saaremaa-Hiiumaa-Harku-Viimsi-Soome sidetrass

Tere Tiit

Sinu abi oleks veidi vaja. Euroopa Liidu rahadega ehitatakse Rootsist läbi
Eesti Soome välja uus optika kaabel. Projekteerimiseks läheb arvatavasti
04.2025 ning ehitus peab valmis olema ehitatud 12.2026. Tundub, et see töö
on minu lauale projekteerimiseks jõudmas. Ehitab seda loodetavasti
Enersense. Manuses on nii EU meetme kirjeldus, kui ka väike pilt trassist.
Selle sideobjekti omanikuks saab Global Connect (Taanist).

Kuna tegemist on mahuka tööga, mis on planeeritud enamuses osas
loomulikult Transpordiameti maale, siis oleks sinu abi vaja mõne asja
kaasa mõtlemisel.

Kas oleks mõeldav määrata kogu sellele projektile TRAM’ist üks konkreetne
menetleja, kes oleks kohe esimesest päevast kursis trassi kulgemisega,
eripäradega ja kellega koos saaksime enne projekteerimise algust läbi
töötada trassi paiknemise? Kuna liitumispunkte on suhteliselt vähe, siis
on võimalus leida koos TRAM’i inimesega mitte ainult õige tee pool vaid ka
suisa õige tee. Meil on mänguruumi leidmaks kõige kiirem ja sobivam
lahendus andmata kusagil järgi TRAM’i nõuetest. Kuna päris suur osa
trassist on Saartel ja ka Lääne-Eestis, siis kas oleks võimalik kasutada
Gunnar Mägi teadmisi ja kogemusi? Kui pead vajalikuks, siis on ehk
mõistlik veel keegi teie majast kaasata.

Me tuleksime hea meelega Teile külla ja tutvustaksime täpsemalt oma
mõtteid ja plaane.

Aitähh

Haiti Jürmann

Eestvedaja

Tel +372 520 9235

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.