Subject: Küsin nõu - eriliigilised andmed arvetel
From: "Maili Torma" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Mon, 31 Mar 2025 18:11:37 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Mul on klient, kes aeg-ajalt peab töötlema arveid, kus arve peal võivad
olla ka eriliigilised andmed nt hambaravi või prillid vms. Neid arveid ei
tule süsteemselt ja neid on ka kümmekond aasta peale. Klient peab arveid
töötlema, sest teeb oma klientidele raamatupidamislikku arvestus ning need
arved lähevad erisoodustuse alla, mille üle kliendi kliendid peavad arvet
pidama. Kas minu klient töötleb neid arveid Raamatupidamis seaduse alusel
ja kliendi klient Tulumaksuseaduse §-s 48 lg 1 ja Sotsiaalmaksuseaduse § 2
lg 1 p 7 alusel? Või peab siin veel midagi arvestama?

Tänud!

Maili

Maili Torma

Andmekaitse nõustaja

CIPP/E, CIPM, ECPC-B, ISO27001 juhtivaudiitor

Mobiil, Signal +372 5341 2416

E-post  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Veeb  <http://www.dataprotectionprivacy.eu/> www.dataprotectionprivacy.eu