Subject: FW: Riigitee 11185 km 1,03-2,83 jalgratta- ja jalgtee projekt
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 May 2026 16:39:12 +0300

Tere.

Palun mulle, korduv.

Tervitades

Merike

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 26, 2026 3:48 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: Riigitee 11185 km 1,03-2,83 jalgratta- ja jalgtee ülekäigukoha 
valgustuse kooskõlastamine

Tere

Saadan muudetud projekti uuesti kooskõlastamiseks.

Projekti failid asuvad lingil: 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/z41lubsax8oogxosluai0/AK2uf-BNbJt8BLq9KLeRLn8?rlkey=ararlswi8dtt6pomwx8f0s0du&dl=0> 
https://www.dropbox.com/scl/fo/z41lubsax8oogxosluai0/AK2uf-BNbJt8BLq9KLeRLn8?rlkey=ararlswi8dtt6pomwx8f0s0du&dl=0

Lugupidamisega

  _____

Pille Okk

M +372 5661 9995

TO Projekt OÜ

Põrgupõhja tee 10

Harku vald 76917

From: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 25, 2026 10:19 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Laur Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Riigitee 11185 km 1,03-2,83 jalgratta- ja jalgtee ülekäigukoha 
valgustuse kooskõlastamine

Tere.

Kui kergliiklustee on projekteeritud süvendisse, peab olema projekteeritud 
nõva (eelmine versioon), kus sademevett ei suunata kergliiklusteele, kust 
ikkagi juhitakse kraavi.

Kokkuvõtvalt – saame edasi minna lahendusega, kus kergliiklustee tagune nõva 
on kavandatud sõltumatu lahendusena riigitee sademevete süsteemist, st nõva 
ei ühendata riigitee äärse teekraaviga, kuid sademevett ei tohi juhtida 
süvendis paiknevale kergliiklusteele.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 25, 2026 8:42 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Riigitee 11185 km 1,03-2,83 jalgratta- ja jalgtee ülekäigukoha 
valgustuse kooskõlastamine

Tere

Saadan muudetud projekti TL osa uuesti kooskõlastamiseks.

NB! Tänavavalgustuse projekteerija uuendab oma failid DB ja annab seejärel 
e-kirja teel teada (ma olen arvutist eemal ja saadan TL osa varem eraldi)

Projekti failid asuvad lingil:

Uuendatud failid:

Lugupidamisega

  _____

Pille Okk

M +372 5661 9995

TO Projekt OÜ

Põrgupõhja tee 10

Harku vald 76917

From: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 22, 2026 2:20 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Laur Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Riigitee 11185 km 1,03-2,83 jalgratta- ja jalgtee ülekäigukoha 
valgustuse kooskõlastamine

Tere.

Veski tee 74 kinnistule (kergliiklustee äärde) lisatud nõva  vastu ei ole 
tingimusel, et seda ei tohi ühendada riigitee äärde projekteeritud kraaviga, 
mille eelvooluks on sõidutee alla kavandatud sademevee torustik, mille 
läbilaskevõime on limiteeritud.

Kergliiklustee tagune nõva peab olema sõltumatu lahendus riigitee sademevete 
süsteemist. Sademeveetorustik ei teeninda kõrvalasuvaid kinnistuid.

Kinnistu sademeveed on võimalik lahendada kinnistu siseselt, omal kinnistul.

Kinnistu omanikul ei saa olla õigustatud ootust, et tema kinnistu sademevete 
eelvooluks on riigiteed teenindav kraav.

Veeseaduse §129 lg 1 ja lg 3 kohaselt tuleb sademevee käitlemisel eelistada 
lahendusi, mis võimaldavad sademeveest vabaneda selle tekkekohas.

P.S. Valgustuse projektis on hetkel all  kergliiklustee projekti varasem 
versioon (näiteks Putkepriidu mahasõidu asukoht muutmata jne).

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 22, 2026 10:19 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Riigitee 11185 km 1,03-2,83 jalgratta- ja jalgtee ülekäigukoha 
valgustuse kooskõlastamine

Tere

Sooviks teada, kas on juba infot, kas muudetud projektlahendus sobib või 
võib veel muudatusi tulla?

Lugupidamisega

  _____

Pille Okk

M +372 5661 9995

TO Projekt OÜ

Põrgupõhja tee 10

Harku vald 76917

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 14, 2026 5:28 PM
To: 'Merike Joonsaar' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee 11185 km 1,03-2,83 jalgratta- ja jalgtee ülekäigukoha 
valgustuse kooskõlastamine

Tere

Palun uuesti kooskõlastada muudetud projektlahendus.

Projektid: Harju maakond, Saue vald, Hüüru ja Alliku küla. Riigitee 11185 km 
1,03-2,83 jalgratta- ja jalgtee põhiprojekti koostamine, töö nr 25003 ja 
tänavavalgustuse osa Estgrid töö E2520

Muudetud on Putkepriidu kinnistu mahasõidutee asukohta PK16+53  ja Veski tee 
74 kinnistu piirkonnas PK17+35 - PK17+85 on JJT kinnistu poolsesse serva 
projekteeritud nõva (eramaal)

Projektmaterjalid asuvad:

https://www.dropbox.com/scl/fo/z41lubsax8oogxosluai0/AK2uf-BNbJt8BLq9KLeRLn8?rlkey=ararlswi8dtt6pomwx8f0s0du 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/z41lubsax8oogxosluai0/AK2uf-BNbJt8BLq9KLeRLn8?rlkey=ararlswi8dtt6pomwx8f0s0du&dl=0> 
&dl=0

Lugupidamisega

  _____

Pille Okk

M +372 5661 9995

TO Projekt OÜ

Põrgupõhja tee 10

Harku vald 76917

From: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 6, 2026 6:37 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: FW: Riigitee 11185 km 1,03-2,83 jalgratta- ja jalgtee ülekäigukoha 
valgustuse kooskõlastamine

Tere.

Edastan tähelepaneku (vt allpool väljavõtted), et esitatud lingil kajastuvad 
tänavavalgustuse projekti vanemad versioonid, mis tekitab segadust.

Palun esitada tänavavalgustuse projekti kaustas ainult viimane versioon.

Lisaks kontrollida, et oleks IKÕ plaani viimane versioon.

Kooskõlastuskiri on ootel.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Laur Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 6, 2026 2:50 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Riigitee 11185 km 1,03-2,83 jalgratta- ja jalgtee ülekäigukoha 
valgustuse kooskõlastamine

Tere

Esitatud lingil kajastuvad tänavavalgustuse projekti vanemad versioonid, mis 
tekitab segadust.

Palun esitada tänavavalgustuse projekti kaustas ainult viimane versioon.

Lisaks kontrollida, et oleks IKÕ plaani viimane versioon.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 2, 2026 11:59 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Re[6]: Riigitee 11185 km 1,03-2,83 jalgratta- ja jalgtee 
ülekäigukoha valgustuse kooskõlastamine

Tere

Uuendasin TL osa faile viimase tänavavalgustuse plaanilahendusega.

Uuendatud failid:

Projektmaterjalid asuvad Dropboxi lingil: 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/z41lubsax8oogxosluai0/AK2uf-BNbJt8BLq9KLeRLn8?rlkey=ararlswi8dtt6pomwx8f0s0du&dl=0> 
https://www.dropbox.com/scl/fo/z41lubsax8oogxosluai0/AK2uf-BNbJt8BLq9KLeRLn8?rlkey=ararlswi8dtt6pomwx8f0s0du&dl=0

Lugupidamisega

  _____

Pille Okk

M +372 5661 9995

TO Projekt OÜ

Põrgupõhja tee 10

Harku vald 76917