Subject: [DKIM katki]Päring
From: "Tiia Rohelsaar" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Oct 2025 11:44:32 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on 
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post 
ja kalender.

Tere

1. Nimetage seaduse paragrahv, mis nõuab, et füüsiline isik peab teostama 
raamatupidamist alates oma sünni esimesest päevast kuni surmani ning 
säilitama kõiki neid dokumente terve oma eluaja?

2. Nimetage mulle seaduse paragrahv, mis nõuab/lubab eraettevõtetel sh 
pankadel nõuda terviseandmeid - millise arsti juures käidi, kuna käidi, kui 
palju raha arstile maksti jms?

3. Nimetage mulle seadus, mis nõuab/lubab eraettevõtetel sh pankadel nõuda 
küsida füüsiliselt isikult tehinguks mittevajalikke dokumente?

4. Nimetage mulle seadus, mis nõuab/lubab eraettevõtetel sh pankadel 
salvestada ja säilitada telefonikõnesid vastu isiku soovi?

Lugupidamisega
Tiia Rohelsaar
Majandusnõustaja

Konsulent nr. 188871

+372 5850 2000

Teadium OÜ

Registrikood 11225268
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.teadium.ee> www.teadium.ee

*Minu kirja sisud on Autoriõigusega kaitstud ja konfidentsiaalsed. Neid ei 
tohi avalikustada, salvestada ega muud moodi kasutada ilma autori (see 
tähendab minu) loata.