Subject: Loodusliku vee puhastamine
From: "Eve Tobias" <[email-masked]>
To: "Terviseamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Jun 2025 10:58:53 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Päästeamet jagab elanikele soovitusi veekatkestuse puhuks. Lisaks
pudelivee ja muul viisil kogutud vee tarbimisele soovitame kasutada ka
looduslikku vett, mida peab enne tarbimist puhastama.

Soovin täpsustada Terviseameti soovitusi vee puhastamiseks.

*	Kuidas täpselt peab vett puhastama keetmisega – kui kaua keetma ja
kas peab enne tarbimist seisma?
*	Kas puhastamiseks võib kasutada ka veepuhastustablette ja
-tilkasid?

Palun vastust e-posti aadressile  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Heade soovidega

Eve Tobias

Kriisiteadlikkuse talitus

elanikkonnakaitse ekspert

mob: +372 5329 2143

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

 <https://www.paasteamet.ee/> paasteamet.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee/> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>