Subject: Laanekivi tee 1, 3 ja Metsalille tee 1, 3, 5 projekteerimistingimuste eelnõu
From: "Erkki Annama" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Oct 2025 17:08:55 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan Teile ehitusseadustiku § 31 lõike 2 ja 4 kohaselt arvamuse 
avaldamiseks projekteerimistingimuste eelnõu Haabneeme alevikus Laanekivi 
tee 1, Laanekivi tee 3, Metsalille tee 1, Metsalille tee 3 ja Metsalille tee 
5 kinnistutel kehtiva detailplaneeringu hoonestusala suurendamiseks. Juhul 
kui Te ei ole oma seisukohta avaldanud Viimsi Vallavalitsuse ehitus- ja 
kommunaalosakonnale [email-masked] 10 päeva jooksul, arvestame, et Teil 
vastuväiteid puuduvad.

Lugupidamisega

Erkki Annama
arhitekt

ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8820

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee