Subject: [Cybersecurity Forum 2026 in Warsaw, Poland] Invitation letter to speak at the Forum
From: Sztąborowska Aleksandra <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Kristin Kaur - JUSTDIGI" <[email-masked]>, "Rein Oidekivi - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Cc: Domagała Marcin <[email-masked]>,Pukaluk Michał <[email-masked]>, "Szczukocki Adam" <[email-masked]>, "Berezowski Wojciech" <[email-masked]>, "Sienkiewicz Katarzyna" <[email-masked]>,Świtek Ewa <[email-masked]>, "Zaniewicz Magdalena" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Jul 2026 12:51:37 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Dear Minister Pakosta,

Please find attached the letter inviting you to speak at the Cybersecurity 
Forum 2026 and to attend the dedicated high-level working lunch, signed by 
Mr Krzysztof Gawkowski, Deputy Prime Minister and Minister of Digital 
Affairs of the Republic of Poland.

Best regards,

Aleksandra Sztąborowska

Aleksandra Sztąborowska
Specjalista
Wydział Współpracy Międzynarodowej w Obszarze Cyberbezp.
Departament Cyberbezpieczeństwa

+48 784 050 785
 <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
 <http://www.cyfryzacja.gov.pl/> www.cyfryzacja.gov.pl

Królewska 27, 00-060 Warszawa

Aleksandra Sztąborowska
specjalista
Wydział Współpracy Międzynarodowej w Obszarze Cyberbezp.
Departament Cyberbezpieczeństwa

+48 784 050 785
[email-masked]
www.cyfryzacja.gov.pl <http://www.cyfryzacja.gov.pl/>

Królewska 27, 00-060 Warszawa

  _____

RODO - Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się w na 
stronie Ministerstwa Cyfryzacji oraz w Biuletynie Informacji Publicznej MC.
Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli 
otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne 
skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo 
adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez 
rozpowszechnianie, dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub 
zawartych w niej informacji i/lub dokumentów, jest zabronione.