Subject: Kriminaalmenetluse seadustiku muudatuste väljatöötamiskavatsus
From: Nicole Vingertšuk <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jun 2026 15:21:57 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Päästeametil puudutavad ettepanekud kriminaalmenetluse seadustiku
muudatuste väljatöötamiskavatsusele.

Lugupidamisega

Nicole Vingertšuk

Õigusosakond

ekspert

+372 5561 0557

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Raua 2 | 10124 Tallinn

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>

 <https://www.rescue.ee/et/strateegia>