Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sat, 20 Jun 2026 23:17:35 +0300

Kohila Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/03619 aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Masti küla, Kiisa tee 
22, Rapla maakond, Kohila vald, Masti küla, Kiisa tee 22 (Eluhoone ja 
võimalik abihoone, Eluhoone ja võimalik abihoone) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Selgitavad materjalid on leitavad: 1) 
Sektsioonis “Toimingud”>”Kooskõlastajate märkused”> “Kohila Vallavalitsus 
Erki Freiberg> märkus 1 ja 2 (kooskõlastatud tingimustel) 2) Sektsioonis 
“Lisad” 3) Sektsioonis “Tingimused” Materjalide tutvumiseks tuleb id-kaardi 
sisse logida www.ehr.ee ja seejärel klõpsata e-kirjas näidatud lingil.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27905718>  (menetlus nr: 
545621), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohila Vallavalitsus) või menetleja (ERKI FREIBERG) poole.