Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Sep 2025 16:16:06 +0300

Kose Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/20983 
aadressile Harju maakond, Kose vald, Paunküla, Vareselaane (Üksikelamu) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tegemist on teatisekohustusliku ehitustegevusega 
(üksikelamu püstitamisega). Transpordiameti 11.09.2025 kirjaga nr 
7.1-2/25/14991-2 antud „Vareselaane kinnistu ehitusloa eelnõu 
kooskõlastamine märkustega“ ei taga kirjas toodud tingimuste täitmist, sest 
kooskõlastuse kohaselt riigitee ristumiskoht km 2,892 juurdepääsuks 
kinnistule peab olema remonditud enne Vareselaane kinnistule kavandatava mis 
tahes ehitusloa kohustusliku ehitise või rajatise ehitamise alustamise 
teatise esitamist. Kasutusloa taotlusele lisada fototõendid ristmiku remondi 
kohta. Käesolev menetlus ei lõppe ehitusloa andmisega vaid ehitusteatise 
teavitatuks lugemisega või lubava haldusakti andmisega, mis puhul ka 
ehitamise alustamise teatise esitamise kohustuslikkus puudub. Samuti ei ole 
sellele ehitisele kohustuslik taotleda kasutusluba, ehitise kasutamisest 
teavitatakse kasutusteatisega. Saadan EhS § 36 (5) 2) alusel ehitusteatise 
uuesti Transpordiametile kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27544051>  (menetlus nr: 
502047), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 26.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kose Vallavalitsus) või menetleja (ILLE VIIRON) poole.