Subject: FW: 11360 Riisipere-Kernu JJT asendiplaani eskiis, Haiba küla
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Apr 2024 14:57:15 +0300

Palun reg

From: Partner Insenerid OÜ <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 23, 2024 2:52 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: 11360 Riisipere-Kernu JJT asendiplaani eskiis, Haiba küla

Tere

Edastan 11360 Riisipere-Kernu JJT põhiprojekti asendiplaani eskiis üle 
vaatamiseks ning soovin teie seisukohta.

Erakinnistu Riisipere 13 omanik soovib käesoleval aastal need 2 mahasõitu 
hoonesse sulgeda ja teha uus uks maja tagant.

PK1+00 juures JJT kurvi kohas on äärekiviga lahendus - olemasoleva maantee 
kiirus on 50km/h ja 572aköl.

PK1+00 juures on sõiduteel piisav pikikalle et sajuvee saan haljasalale 
suunata, sõidutee sajuvett täiendavalt ei suuna.

Valgusti info on plaanil kirjutatud.

Lugupidamisega, tagasisidet ootama jäädes

Raimo Tarto

Partner Insenerid OÜ

Projektijuht/teedeinsener

+372 53358333