Subject: 2026.05.12 TEABENÕUE Harju maakonna maavarade teemaplaneeringu kohta
From: Firmad Üldine <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Indrek Malm" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 May 2026 10:31:06 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tere 

Metsaelu OÜ on KURISTE mü 79201:001:0988 omanik

Alates 21.08.2017 olen tüüdanud telefonitsi ja mailitsi erinevaid
ametnikke, allpool minu telefonist kopeeritud logi lõpuosa, mailivahetus
alates 2017.a (varsti on juubel, st 10 aastat suhtluse algusest) on
olemas.

Helistasin 6262964 Harry Kuivkaev, kas Harju teemaplaneering valitsuses
kinnitatud? Kuu pärast vastuvõtmine? Kuriste, kõne oli
01.09.2025,15.12.2025, 12.05.2026 - tema laualt on läinud ja enam ei
tegele; 02.02.2026 MKM Agnes Lihtsa 58190538, helistasin 06.03 ja 12.05 -
ei saanud vastust, kelle taga viibib, miks ja millal võiks valitsusse
minna.

Palun andke teada

1) kelle otsust (konkreetselt isiku nimi/ametikoht) ootab, et valitsusse
minek viibib
2) miks viibib
3) millal läheb valitsusse

Palun kirjalikku (siia e-posti aadressile) vastust neile kolmele
küsimusele.

Lugupidamisega

Urmas Vahur
50 87 763
Metsaelu OÜ
KURISTE mü 79201:001:0988 omanik