Subject: RE: 24-74 Elektriprojekti kooskõlastamine: 1752 1. Haljala ring
From: "Tarmo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 18 Oct 2024 16:50:38 +0300

Tere!

Eelnevalt saadetus kaustas oli ristmevälja kiht peidus.

Lugupidamisega

Tarmo Tiits

From: Tarmo
Sent: Friday, 18 October 2024 16:43
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: 24-74 Elektriprojekti kooskõlastamine: 1752 1. Haljala ring

Tere!

Esitan kooskõlastamiseks Metsvindi tee 1a kinnistu elektriautode laadija 
elektriliitumise projekti.

Lugupidamisega

Tarmo Tiits

Projekteerija

Stromtec OÜ

55699792

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.