Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Sep 2025 08:39:03 +0300

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/23094 
aadressile Harju maakond, Rae küla, 11113 Assaku-Jüri tee // 11113 
Assaku-Jüri tee L1 // Kivikese tee 10 // Räägusilla põik // Rae vald, Rae 
küla 1 // 1a // Rae põik L1 // Räägusilla tn 24 // Räägusilla tänav, Harju 
maakond, Rae vald, 11113 Assaku-Jüri tee // 11113 Assaku-Jüri tee L1 // Rae 
küla 1 // Räägusilla põik (Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku § 
42 lg 7 p 1.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27522255>  (menetlus nr: 
509040), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIKA MARIST) poole.