Subject: RE: Sertifitseerimine
From: "Liis Viitkar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Sep 2025 15:39:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Annan teada, et Eesti Perearstide Seltsi sertifitseerimise ja 
resertifitseerimise komisjon otsustas sertifitseerida perearstidena 
13.10.2021 - 31.12.2026. a. perearsti kutse omandanud arsti Madli Alanurm ik 
48305094725.

Palun kanda terviseametisse tema sertifitseerimise periood 13.10.2021 - 
31.12.2026. a.

Kui on sisse kantud, siis palun andke mulle ka teada.

Heade soovidega
Liis Viitkar
Õppekorralduse spetsialist / Academic Affairs Specialist
Peremeditsiini ja rahvatervishoiu instituut / Institute of Family Medicine 
and Public Health
Peremeditsiini õppetool / Department of Family Medicine
Tartu Ülikool / University of Tartu

📞 +372 731 9211, 56 910 188
🌐  <https://tervis.ut.ee/et> https://tervis.ut.ee/et
📱 Jälgi meid Facebookis:  <https://facebook.com/tervisut> 
facebook.com/tervisut