Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Jul 2024 10:29:36 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa
taotlust nr 2411271/07090 aadressile Võru maakond, Setomaa vald, Merekülä,
Künkamäe, Võru maakond, Setomaa vald, Merekülä, Künkamäe// Radarijaama
(AE2-rajatis, AA1-rajatis) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tegemist on riigikaitseliste rajatistega.
Projekti EHR-i üles ei laeta, kuna tegemist on AK dokumendiga. Kui
projekti pole juba menetlejale edastatud, siis palun edastada info
[email-masked]. Toimingu edastamise alus: EhS § 42 lg 7 p 1.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 437040), määrake
omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.08.2024 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja
(CAMILLA KASTEIN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister