Subject: Käskkiri
From: <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Mar 2025 08:21:27 +0200

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Taaste- ja vastupidavusrahastu reformi „Digiriigi baasteenuste 
ümberkorraldamine ning turvaline pilvetaristule üleminek“ küberturvalisust 
puudutava osa elluviimiseks 2025. aasta tegevuskava

Registreerimise kuupäev: 04.03.2025

Registreerimise number: 7.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked]
www.justdigi.ee