Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 76556202450)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Tue, 5 Nov 2024 11:53:43 +0200

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 76556202450 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8376782&turva=761c62b9253cd2b32535f84ffe2d2e60> 
&teade=8376782&turva=761c62b9253cd2b32535f84ffe2d2e60

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 76556202450.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8376782&turva=761c62b9253cd2b32535f84ffe2d2e60> 
&teade=8376782&turva=761c62b9253cd2b32535f84ffe2d2e60

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8376782&turva=761c62b9253cd2b32535f84ffe2d2e60> 
&teade=8376782&turva=761c62b9253cd2b32535f84ffe2d2e60

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court