Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 May 2026 16:34:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2611271/04866 aadressile Harju maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, J. 
Sütiste tee 20, Harju maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, J. Sütiste tee 
20, Harju maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, J. Sütiste tee 20, Harju 
maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, J. Sütiste tee 20, Harju maakond, 
Tallinn, Mustamäe linnaosa, J. Sütiste tee 20 // 22a // Sõpruse pst 225a, 
Harju maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, J. Sütiste tee 20 (TALLINNA SAKSA 
GÜMNAASIUMI KERGEJÕUSTIKUSTAADION, Paviljon, Piirdeaed, Prügila, Jalgrataste 
varjualune, Väravarajatis) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27838336>  (menetlus nr: 
547322), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (ELINA PARVE) poole.