Subject: Eesti Autorendi ja Kasutusrendi Liidu pöördumine
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Wed, 20 May 2026 16:24:09 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Rahandusministeeriumi esindajad

Edastame MTÜ Eesti Autorendi ja Kasutusrendi Liidu pöördumise seoses 
mootorsõidukimaksu seaduse võimaliku muutmise vajadusega ning kehtiva 
regulatsiooni mõjuga sõidukirendi ja liisingu teenusemudelite võrdsele 
kohtlemisele.

Pöördumises juhime tähelepanu võimalikele probleemkohtadele 
mootorsõidukimaksu maksukohustuslase regulatsioonis ning sellest tulenevale 
erinevale käibemaksumõjule võrreldavate teenusmudelite puhul. Samuti palume 
Rahandusministeeriumil hinnata kehtiva regulatsiooni kooskõla põhiseadusest 
tuleneva võrdse kohtlemise põhimõttega ning kaaluda võimalikke lahendusi 
turumoonutuste vältimiseks.

Oleme valmis vajadusel osalema täiendavates aruteludes ning selgitama 
pöördumises tõstatatud küsimusi põhjalikumalt.

Lugupidamisega

Lili Kuusk

Tegevjuht

Autorendi ja Kasutusrendi Liit

[email-masked] <mailto:[email-masked]>  +37258542008