Subject: Turismitegevuskava 2026-2029 eelnõu kooskõlastamine. Tähtaja pikendamine.
From: "EIS" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Oct 2025 15:45:07 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastame Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse (kuupäev digiallkirjas)dokumendi 
nr 15-2/25/48457-1.
Pealkiri: Turismitegevuskava 2026-2029 eelnõu kooskõlastamine. Tähtaja 
pikendamine.Seoses Turismitegevuskava 2026–2029 eelnõu kooskõlastamisega soovime 
pikendada tähtaega kuupäevaks 15.10.2025.

Palun anda teada, kas tähtaja pikendamine on võimalik, mille vastuse palume 
saata [email-masked]​Lugupidamisega

Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus

Sepise 7

11415 Tallinn

+372 672 9700

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

​ www.eis.ee <https://eis.ee/>

See elektronkiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni. Kui antud 
kiri ei ole suunatud Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine, levitamine 
või muul viisil kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik. 
Kui saite selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest koheselt kirja 
saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest.
  _____

This e-mail may contain confidential information. If you are not the 
intended recipient you are hereby notified that any use, disclosure, 
copying, distribution or taking any other action in reliance on the contents 
of this information is strictly prohibited and may be unlawful. If you 
received this e-mail in error, please contact the sender and delete the 
material from your systems.