Subject: Andmepäring
From: "Sven Valliste" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Jun 2026 14:48:28 +0300

Tere

Pöördume Teie poole seoses Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumis tehtava 
transpordikulu ühikuhinna arvutamisega eri toetusmeetmete tarbeks ning 
palume teada anda, kas Transpordiametil on võimalik väljastada andmeid (nt 
EMTAK koodi alusel) põllumajandusettevõtetele kuuluvate sõidukite kohta.

Meid huvitavad järgmised sõidukikategooriad:

*	M1 – sõiduautod
*	N1 – kaubikud

Sooviksime andmeid koondtabelina, võimalusel samas loogikas ja vormis nagu 
Transpordiameti veebilehel avaldatud „Sõidukite statistika“ ( 
<https://www.transpordiamet.ee/soidukite-statistika> 
https://www.transpordiamet.ee/soidukite-statistika), näiteks aasta ja 
maakonna lõikes.

Lugupidamisega

Sven Valliste
nõunik
põllumajanduspoliitika osakond
Regionaal- ja Põllumajandusministeerium

5692 4461
[email-masked]
Suur-Ameerika tn 1 // Lai tn 41 / 10122 Tallinn /  <http://www.agri.ee/> 
www.agri.ee