Subject: RE: TTKS patsiendiohutuse ja kvaliteedi määrused jõustumisega TOKVS paketis
From: "Taavet Reimers" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Oct 2024 15:31:34 +0300

Tere

Täname Teid kirja eest.

Eesti Kiirabi Liit kooskõlastab kooskõlastamiseks saadetud määruste eelnõud.

Parimat

Taavet Reimers

Eesti Kiirabi Liit

Juhatuse esimees

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, October 2, 2024 11:36 AM
To: Eesti Haiglate Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Eesti Arstide Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Perearstide Selts 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Hambaarstide Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Õdede 
Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Ämmaemandate Ühing 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Eratervishoiuasutuste Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Kiirabi Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tartu Ülikooli 
meditsiiniteaduste valdkond <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Puuetega 
Inimeste Koda <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Kindlustusseltside Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: TTKS patsiendiohutuse ja kvaliteedi määrused jõustumisega TOKVS 
paketis

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Ootame teie  arvamust hiljemalt 10.oktoobriks 2024.a. e-posti aadressile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Pealkiri: TTKS patsiendiohutuse ja kvaliteedi määrused jõustumisega TOKVS 
paketis

Registreerimise kuupäev: 02.10.2024

Registreerimise number: 1.2-2/96-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee

NB! Tegemist on väljastpoolt Kliinikumi saabunud kirjaga. Kui kirja saatja 
on teile tundmatu, siis turvalisuse huvides palun ärge avage kirjas olevaid 
faile ja linke. Kahtlaste kirjade korral palun teavitage arvutiabi 
telefoninumbril 731 9222 või [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> .