Subject: Vs: Statistiline aruandlus
From: Roman Märtson <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Date: Wed, 17 Jan 2024 10:03:11 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere !

Edastan Kohila vallavalitsuse notariaaltoimingute aruande.

Lugupidamisega,

Roman Märtson

Vallasekretär

Kohila Vallavalitsus

Tel: +372 59819557

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saatja: Kohila Vallavalitsus <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 16. jaanuar 2024 15:58
Adressaat: Roman Märtson <[email-masked]>
Teema: FW: Statistiline aruandlus

From: Rina Sillandi <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: teisipäev, 16. jaanuar 2024 15:47
Subject: Statistiline aruandlus

Tere!

Igaks juhuks tuletan meelde, et vastavalt notariaadimäärustiku §-le 134 lg
1 esitab iga linn ja vald hiljemalt iga aasta 1. veebruariks
Justiitsministeeriumile aruande lõppenud aasta tõestamistoimingute kohta
(ärakirja kinnitamine, väljavõtte kinnitamine, volituse tõestamine,
avalduse tõestamine) Aruanne esitatakse e-kirja manusena eraldi failis.
Aruande faili pealkirjas peab sisalduma linna või valla nimi või nimetus
ja sõna „aruanne”.

Palun saatke aruanne e-posti teel aadressile  <mailto:[email-masked]>
[email-masked].

Aitäh kõigile, kes oma juba saatnud!

Lugupidamisega

Rina Sillandi

Nõunik

Vabakutsete talitus

Justiitsministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos
kõikide lisadega.