Subject: FW: Hiiumaa Salinõmme küla Käina 35/10 kV – Heltermaa 10 kV F, Salinõmme haruliini rekonstrueerimine, IP6540
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Oct 2024 16:14:55 +0300

Tere

Edastan regimiseks, muudatus eelnev 24/13638

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Laur Tarmo <[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 8, 2024 12:40 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: RE: Hiiumaa Salinõmme küla Käina 35/10 kV – Heltermaa 10 kV F,
Salinõmme haruliini rekonstrueerimine, IP6540

Tere,

Korrigeerisin kaablitrsse nii, et kui piire korrigeeritakse vastavalt
piirprotokollile, siis jääksid trassid sellele kinnistule, kuhu nad on
projekteeritud.

(Maa-ameti info kohaselt on piirid maa-ameti kaardirakendusele vastavalt
esitatud materjalidele ja hetkel katastripidaja poolt parandada neid ei
saa, selleks on vaja kinnistu omanikel algatada eraldi protsess).

Lugupidamisega,

Tarmo Laur

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 51 36 891

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Energia 4, 80042 Pärnu, Eesti

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

From: Gunnar Mägi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 28, 2024 10:16 AM
To: Laur Tarmo < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Hiiumaa Salinõmme küla Käina 35/10 kV – Heltermaa 10 kV F,
Salinõmme haruliini rekonstrueerimine, IP6540
Importance: High

Tere

Üldiselt on kraavid peal, kus pole kõrgusmärke on laugem, kraavita, ok.

Lõigul mis lisasin, juurdepääsud teemaal kinniselt ja samas need kaarega
minekud tee poolt samuti peaks võimalikult ühe joonena kulgema, ehk kogu
lõik kinniselt.

Kraavi  välisnõlvast min 1,0m tuleb tagada

Trassi lõpu poole enne AJ kas siin võsa tuleks eemaldada, kui siis info
lisada

Parimat

Gunnar Mägi

From: Laur Tarmo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, August 27, 2024 10:04 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Hiiumaa Salinõmme küla Käina 35/10 kV – Heltermaa 10 kV F,
Salinõmme haruliini rekonstrueerimine, IP6540

Tere,

Millisest lõigust on jutt (tee kraavid)?

Lugupidamisega,

Tarmo Laur

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 51 36 891

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Energia 4, 80042 Pärnu, Eesti

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

From: Gunnar Mägi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, August 22, 2024 4:26 PM
To: Laur Tarmo < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: FW: Hiiumaa Salinõmme küla Käina 35/10 kV – Heltermaa 10 kV F,
Salinõmme haruliini rekonstrueerimine, IP6540
Importance: High

Tere

Projektist,

1.	Trassil on maade kattuvusega lõike, TRAM ei kooskõlasta projekte
teadmata kelle maale ehitamist kooskõlastame (omand selgelt määratlemata,
seega ei saa riigivara kasutusse anda) tuleb kas vältida seda ala või
ajada maade teema korda.
2.	Geoaluselt puuduvad tee kraavid

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, August 5, 2024 3:18 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Hiiumaa Salinõmme küla Käina 35/10 kV – Heltermaa 10 kV F,
Salinõmme haruliini rekonstrueerimine, IP6540

Tere Gunnar Mägi!

Sulle on määratud uus tööülesanne:

Pealkiri:

Hiiumaa Salinõmme küla Käina 35/10 kV – Heltermaa 10 kV F, Salinõmme
haruliini rekonstrueerimine, IP6540

Tööülesanne:

Täitmiseks

Kommentaar:

URL:

https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/compoundWorkflowNodeRef/72ba71d7-131
b-49aa-bd4a-ba9375eade31

Tähtaeg:

30.08.2024

Resolutsioon:

Algataja:

Anne Vesinurm

Vastutaja:

Gunnar Mägi

Delegeerija:

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.