Subject: [2-4][kohtuasjad] RE: Autoriõiguse teemaline ümarlaud 21.10.2025 kl 13.00-17.00
From: "Alex Luik - JUSTDIGI" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kaidi Urmet" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <
Cc: Kärt Nemvalts - JUSTDIGI <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Oct 2025 16:28:58 +0300

Tere!

Jätkuks allolevale teemale saadan meili manuses kavandatava ürituse kava.

Lisan veel pisut korralduslikku infot:

*	Kui soovite osaleda, aga ei ole veel oma osalemissoovist märku
andnud, palun andke mulle teada (märkige nii online kui ka kohapeal
osalejad).
*	Eeldatavasti saavad online osalejad Teams rakenduse kaudu liituda,
saadame Teams kõne kutse koos lingiga neile, kes on osalemissoovist teada
andnud ja saatnud oma meiliaadressi. Üritust ei salvestata.
*	Sain ruumi broneeringu neljaks tunniks, alates kl 13.00. Ilmselt
teeme iga 45 min kuni 1h tagant pause. Tuleb arvestada, et alguses võib
minna natuke aega korralduslike ja tehniliste küsimuste lahendamiseks.
Küsin haldustalituselt, kas saab organiseerida kohvi ja küpsiseid, ja kui
saab, teeme nt ühe kohvipausi.
*	Ürituse kulg meie enda nägemuse kohaselt on selline, et liigume
punktide haaval, esmalt tutvustame enda ettepanekuid ja anname võimaluse
aruteluks. Seejärel AOB ehk any other business punkti all saame soovi ja
aja olemasolul anda teile võimalusi ettepanekute tutvustamiseks, pärast
mida avame arutelu. On võimalik, et etteantud aja sees ei jõua kõiki
kohapeal tõstatatud ettepanekuid arutada. Ürituse lõpus võtame toimunu
kokku ja räägime järgmistest sammudest.

Küsimuste korral võtke ühendust.

Kõike head

Alex Luik
nõunik
Justiits- ja Digiministeerium
57872843

From: Alex Luik - JUSTDIGI
Sent: Thursday, September 11, 2025 3:52 PM
To: [email-masked]; [email-masked]; [email-masked]; [email-masked]; [email-masked];
[email-masked]; [email-masked];
[email-masked]; [email-masked]; [email-masked];
[email-masked]; [email-masked]; [email-masked];
[email-masked]; [email-masked]; [email-masked]; [email-masked];
[email-masked]; [email-masked]; [email-masked]; Kaidi Urmet
<[email-masked]>; [email-masked]; [email-masked]; [email-masked];
[email-masked]; [email-masked];
[email-masked]; [email-masked];
[email-masked]; [email-masked]; Tallinna Ringkonnakohus
info - KOHTUD <[email-masked]>; [email-masked]; [email-masked];
[email-masked]; [email-masked]; [email-masked]; [email-masked]; [email-masked]; info -
MKM <[email-masked]>; [email-masked]; [email-masked]; [email-masked]; [email-masked];
[email-masked]; [email-masked]; [email-masked]; [email-masked];
[email-masked]; [email-masked]
Cc: Kärt Nemvalts - JUSTDIGI <[email-masked]>
Subject: Autoriõiguse teemaline ümarlaud 21.10.2025 kl 13.00-17.00

Tere!

Justiits- ja Digiministeeriumi intellektuaalomandi ja konkurentsiõiguse
talitus kutsub Teid kui kutse adressaati osalema autoriõiguse teemalisel
ümarlaual.

Kavandatav üritus leiab aset 21.10.2025 kl 13.00-17.00.

Edastan meili manuses kava mustandi, milles on detailsem informatsioon
kavandatava ürituse kohta ja mille kohta ootame Teie tagasisidet.

Lõpliku kava koos täiendava korraldusliku informatsiooniga saadame
peatselt.

Küsimuste või kommentaaride korral võtke ühendust ja arutame.

Lugupidamisega

Alex Luik
nõunik
Intellektuaalse omandi ja konkurentsiõiguse talitus
Justiits- ja Digiministeerium
57872843  <mailto:%7BE-mail%7D> [email-masked]
 <https://www.justdigi.ee/> www.justdigi.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.