Subject: Re: Infopäring Marianne Õispuu'le (ik. 48110180230) kinnisasjade kuulumise kohta seoses Harju Maakohtu tsiviilasjaga nr 2-25-15643
From: Anne-Riin Kütt <[email-masked]>
To: "kinnistusosakond - KOHTUD" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Oct 2025 18:51:06 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tänan selgituse eest ja esitan käesolevale kirjale lisatud digitaalselt 
allkirjastatud taotluse.

Lgp-ga
Anne-Riin Kütt
Toomas Möllits'a lepinguline esindaja
53407470
BHS PRAXIS

Kontakt kinnistusosakond - KOHTUD (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval R, 3. oktoober 2025 
kell 17:05:

Tere

Kinnistusraamatu registriosa väljatrüki andmed on juurdepääsupiiranguga, st 
mitte igaühele avalikud, mistõttu tuleb nõue dokumentide väljastamiseks 
esitada digitaalselt allkirjastatuna (avaliku teabe seadus § 14 lg 2, § 34 
lg 1, kinnistusraamatuseadus § 74  lg 41 ja 42).

Digiallkirjastatud teabenõue saab esitada Tartu Maakohtu kinnistusosakonna 
e-posti aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Agnes Tammesalu

kantselei juhataja

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tartu Maakohtu kinnistusosakonna kontaktid

1.	E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
2.	Mobiiltelefon 5881 1177
3.	Telefon 601 1199
4.	Postiaadress: Kuninga 22, Pärnu, 80099

 <https://www.kohus.ee/eesti-kohtud/kohtususteem/maakohtud/tartu-maakohus/kinnistus-ja-registriosakond> 
Kinnistus- ja registriosakond | Eesti Kohtud (kohus.ee)

From: Anne-Riin Kütt <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, October 3, 2025 4:48 PM
To: kinnistusosakond - KOHTUD <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Infopäring Marianne Õispuu'le (ik. 48110180230) kinnisasjade 
kuulumise kohta seoses Harju Maakohtu tsiviilasjaga nr 2-25-15643

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Tänan vastuse eest! Kuid parimagi tahtmise korral ei leia ma lingilt 
füüsilise isiku nime ja isikukoodi järgi sellele isikule kuuluvate 
kinnisasjade kohta infopäringu esitamise võimalust. Tegelikult proovisin 
seda selles rakenduses teha juba ka enne tänase e-kirja saatmist ja 
saatsingi kirja üksnes põhjusel, et päringu tegemine ei õnnestunud.

Sellest lähtudes oleksin tänulik kui annaksite mulle konkreetsed juhised 
päringuvõimaluse leidmiseks e-kinnistusraamatu süsteemis.

Tänu ja lugupidamisega

Anne-Riin Kütt

53407470

Sent from my iPhone

On 3. Oct 2025, at 15:49, kinnistusosakond - KOHTUD 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Kinnistusraamatu toimiku dokumentidega saab tutvuda õigustatud huvi korral 
esitades tutvumistaotlus.

Tutvumistaotlust saab esitada ainult  <https://kinnistusraamat.rik.ee> 
https://kinnistusraamat.rik.ee vahendusel. digitaalselt allkirjastatud 
taotlust osakonna e-posti aadressile  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked] saates ei ole võimalik tutvumist vormistada.

Kinnistusraamatu registriosa väljatrüki andmed on juurdepääsupiiranguga, st 
mitte igaühele avalikud, mistõttu tuleb nõue dokumentide väljastamiseks 
esitada digitaalselt allkirjastatuna (avaliku teabe seadus § 14 lg 2, § 34 
lg 1, kinnistusraamatuseadus § 74  lg 41 ja 42). Advokaadi puhul eeldatakse 
esindusõiguse olemasolu, st eraldi digitaalselt allkirjastatud volikirja ei 
ole vaja lisada (tsiviilkohtumenetluse seadustiku § 226 lg 1).

Digiallkirjastatud teabenõue saab esitada Tartu Maakohtu kinnistusosakonna 
e-posti aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Agnes Tammesalu

kantselei juhataja

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tartu Maakohtu kinnistusosakonna kontaktid

1.	E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
2.	Mobiiltelefon 5881 1177
3.	Telefon 601 1199
4.	Postiaadress: Kuninga 22, Pärnu, 80099

 <https://www.kohus.ee/eesti-kohtud/kohtususteem/maakohtud/tartu-maakohus/kinnistus-ja-registriosakond> 
Kinnistus- ja registriosakond | Eesti Kohtud (kohus.ee)

From: Anne-Riin Kütt <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, October 3, 2025 3:03 PM
To: kinnistusosakond - KOHTUD <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Infopäring Marianne Õispuu'le (ik. 48110180230) kinnisasjade 
kuulumise kohta seoses Harju Maakohtu tsiviilasjaga nr 2-25-15643

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tartu Maakohtu Kinnistusosakond

Põhjusel, et alates 15.01.2025 saavad füüsilisest isikust kinnisasja omaniku 
nime ja isikukoodi järgi andmeid otsida kinnistusraamatuseaduse § 74 lõikes 
4² nimetatud isikud seaduses sätestatud ülesannete täitmiseks, esitan 
tsiviilasjas nr 2-25-15643 hagejaks oleva Tooma Möllits'a (ik. 36112185217) 
lepingulise esindajana alljärgneva taotluse kohtumenetluses hageja õiguste 
kaitsmiseks vajalike kostja - Marianne Õispuu (ik. 48110180230) kinnisvara 
omamist puudutavate andmete väljastamiseks. Kostja võlgneb hagejale vähemalt 
45 000 eurot (põhinõude summa), mille kostja võttis hagejalt lühiajaliselt 
laenuks koos kohustusega see raha hiljemalt 18.11.2024 tagastada, kuid ei 
ole käesoleva seisuga oma kohustusi täitnud. Hageja, kellele on kostja poolt 
võetud summa tagasisaamine eluliselt oluline, oli kostja käitumise tõttu 
sunnitud oma õiguste maksmapaneku eesmärgil Harju Maakohtusse pöörduma. 
Kohtumenetlusega seoses on hagejal eluline vajadus selgitada välja, kas 
kostjal on või ei ole vara, mille arvel hageja nõuete täitmine tulevikus 
(vastava kohtulahendi jõustumisel) oleks reaalselt üldse võimalik.

TAOTLUS ANDMETE VÄLJASTAMISEKS MARIANNE ÕISPUU'le KUULUVATE KINNISASJADE 
KOHTA

Taotleja:

 tsiviilasjas nr 2-25-15643 hagejaks olev Toomas Möllits (ik. 36112185217), 
keda esindab lepingulise esindajana Anne-Riin Kütt (isikukood 46612072711), 
e-posti aadress:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked], telefon: 53407470

Isik, kellele kuuluvate kinnisasjade  kohta andmeid soovitakse:

tsiviilasjas nr 2-25-15643 kostjaks olev  Marianne Õispuu (ik. 48110180230)

Taotletavad andmed:

KAS MARIANNE ÕISPUU'le KUULUB VÕI EI KUULU KINNISTUSREGISTRISSE KANTUD VARA 
?

KUI JAH, SIIS PALUN VÄLJASTADA KA VASTAVATE KINNISASJADE ANDMED.

Andmete töötlemise eesmärk ja viis:

Andmeid on tarvis esitamiseks Harju Maakohtule tsiviilasjas nr 2-25-15643.

Andmete päringu põhjendus:

Tsiviilasjas nr 2-25-15643 Harju Maakohtule esitatud nõudeavalduses on 
hageja selgitanud ja tõendanud, et kostja võlgneb hagejale 45 000 eurot, 
mille kostja võttis hagejalt võlgu kohustusega tagastada see hiljemalt 
18.11.2025, kuid käesoleva seisuga võlga tagastanud ei ole. Hageja oli 
sunnitud kohtu poole pöörduma ja soovib selleks, et selgitada välja, kas tal 
üldse on lootust oma nõude reaalsele täitmisele kohtumenetluse eeldatava 
lõppemise ajal. Andmete mitte saamine kahjustaks hagejat, kuna Marianne 
Õispuu poolt hagejalt võetud summad moodustavad hagejale eluliselt vajalikud 
säästud, mille tagasisaamiseks on hagejal eluline huvi.

Lugupidavalt

Anne-Riin Kütt

Toomas Möllits'a lepinguline esindaja (VOLIKIRI LISATUD käesolevale 
e-kirjale)

53407470

BHS PRAXIS

<Volikiri Toomas Möllits_19.09.2025.asice>