Subject: Kaitseväe korralduse seaduse muutmise ja ..
From: Kätlin Tänavots <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Apr 2026 17:29:16 +0300

Tere

Täname Teid edastamast Päästeametile arvamuse andmiseks Kaitseväe
korralduse seaduse muutmise ja sellest tulenevalt teiste seaduste muutmise
seaduse eelnõu (lahinguvalve) eelnõu.

Päästeametil puuduvad täiendavad ettepanekud.

Kätlin Tänavots

Õigusosakond

õigusloome jurist

+372 5567 0809

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Raua 2 | 10124 Tallinn

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>