Subject: Laserite kasutamine Tammenõlval Manniva külas (Taju Journey) 17-19.08
From: "Maarika Rump" <[email-masked]>
To: "Maarika Rump" <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Aug 2025 08:49:53 +0300

From: Tanel Kulbas <[email-masked]>
Sent: Thursday, August 14, 2025 3:47 PM
To: Kullar Laiapea <[email-masked]>; [email-masked]
Cc: Eve Härm <[email-masked]>; Kea Toi 
<[email-masked]>; Maarika Rump <[email-masked]>
Subject: RE: Laserite kasutamine Tammenõlval Manniva külas (Taju Journey) 
17-19.08

Tere!

Saadan kooskõlastuse valgusseadmete kasutamiseks (lisatud) vastavalt Teie 
poolt esitatud taotlusele.

Lugupidamisega,

Tanel Kulbas

Vaneminspektor

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakond

Mobiil: 5826 7717; 510 7254

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

From: Kullar Laiapea <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, August 13, 2025 12:56 PM
To: Tanel Kulbas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Kea Toi 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; info 
transpordiamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Laserite kasutamine Tammenõlval Manniva külas (Taju Journey) 
17-19.08

Tere!

                Kuidas läheb?

                Sooviksime kooskõlastada laserite kasutamist Kaberneemes, 
Karikalda tee 12 järgmistel ajavahemikel:

                17.08 21.00 – 23.00 – paigaldus, test ja programmeerimine

                18.08 21.00 – 02.00 19.08 - programmeerimine

                19.08 20.00 – 06.00 20.08– üritus ise

                15 W Laserite põhisuunad edelasse, läände ja lõunasse 
(joonisel sinisega) . 30 W laserite põhisuund edelasse (joonisel punasega).

Kasutatavad seadmed:

a.	OPTLaser PD 15000 (joonisel sinisega) – max võimsus 15 W. Kiire läbimõõt 
laserist väljumisel 4,5 mm, divergens 1,1 mrad, kasutame tõusunurgaga max 45 
kraadi.
b.	OPTLaser WP 30000 (joonisel punasega) – max võimsus 30 W. Kiire läbimõõt 
laserist väljumisel 4,5 mm, divergens 1 mrad, kasutamine tõusunurgaga max 35 
kraadi.

Laserite käitleja: Kullar Laiapea, Lightstream OÜ, 5015487, 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ,

Ürituse korraldaja: Estoniia Muse OÜ