Subject: Kirja edastamine
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Cyrsten Rohumaa - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Cc: Keilin Tammepärg (ITL) <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Aug 2026 16:59:44 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
6.08.2026 kirja nr 6.1-1/133-1 „Arvamus e-identimise ja e-tehingute
usaldusteenuste seaduse, riigilõivuseaduse ja karistusseadustiku muutmise
seaduse eelnõu kohta“.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.itl.ee <http://www.itl.ee/>