Subject: Täiendav riigilõivu maksekorraldus 13.05.26.a lepingu eest, notar Merle Saar-Johanson
From: "Ingrid Paavel" <[email-masked]>
To: "min - KUM" <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jun 2026 11:34:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Manusesse on lisatud riigilõivude maksekorraldus 13. mail 2026.a notar
Merle Saar-Johanson’i juures toimunud lepingu eest (ATR 975).

Kinnistamisavaldust menetlenud kohtunikuabi asus seisukohale, et tehing ei
ole riigilõivust täies ulatuses vabastatud RLS § 25 kohaselt. Seetõttu
edastame maksekorralduse tehingu raames kinnistusraamatust kustutatava
hoonestusõigust koormavate III jao kannete eest.

Lugupidamisega

Ingrid Paavel

Registripidaja

T 56 826 240

__________________

Notaribüroo Merle Saar-Johanson, Tarvo Puri ja Rainis Int

Maakri 19/1, Tallinn 10145 (Maakri Torn, 24. korrus)

+ 372 6 77 00 99

[email-masked]

www.enotar.ee

Notaritehingud veebis, hübriidtõestusena ja paberil.