Subject: Päidre tee nr. 24169 liikumispiirang
From: "Taavi Rattasep" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jul 2026 11:22:59 +0300

Tere,

Riigiteel nr. 24169 (Päidre tee) alustati teekatte remonditöödega ning välja 
on pandud tupiku ja sissesõidukeelu märk. AS Ramsi Turvas kasutab seda teed 
kaevandusalalt regulaarselt turba väljaveoks ning tootmisüksuse 
varustamiseks turbaga, mistõttu ei saa see tegevus ega sealt läbi liikumine 
teetööde ajaks katkeda. Mis oleks teie poolne lahendus ja kuidas tagatakse 
AS Ramsi Turvas ligipääs kaevandusalale ja turbaveokite liikumine ja meie 
töö jätkumise võimalus teetööde ajal? Kas saate luua eritingimusi meie 
veokite liikumiseks?

Vajame kindlasti kiiret lahendust sellele olukorrale, et mitte panna seisma 
kogu meie tegevust.

Lugupidamisega,

Logistikajuht
Taavi Rattasep
AS Ramsi Turvas
Turba tee 12, Ramsi, 71101, Viljandi maakond
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
TEL: +372 5299746