Subject: Päring
From: "Liisa Oviir - VOLINIK" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Cc: "Liisa Oviir - VOLINIK" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 May 2026 17:14:51 +0300

Tere,

Edastan soolise võrdõiguslikkuse ja võrdse kohtlemise voliniku päringu.

Lugupidamisega,

Liisa Oviir
Nõunik

Tel: 6269059
[email-masked]

  _____

www.volinik.ee <https://www.volinik.ee/>  | Facebook 
<https://www.facebook.com/Vordsetevoimalustevolinik>  | Instagram 
<https://www.instagram.com/vordoigusvolinik>  | LinkedIn 
<https://www.linkedin.com/company/võrdõigusvolinik>

See e-kiri on mõeldud vaid adressaadile ametialaseks kasutamiseks. Kui te 
pole e-kirja adressaat, siis ei tohi te kirjas olevat teavet ilma loata 
mingil viisil kasutada. Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun 
teavitage sellest kohe e-kirja saatjat ja kustutage e-kiri koos kõikide 
lisadega.