Subject: Teade - Muuga küla, Metsaserva tee 8 ja 8a katastriüksuste detailplaneeringu menetluse lõpetamine
From: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Wed, 20 May 2026 13:20:40 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lp. kaasatud isik/asutus

Käesolevaga edastame Teile teate Viimsi Vallavolikogu 23.04.2026 otsusest
nr 12 „Muuga küla, Metsaserva tee 8 ja 8a katastriüksuste
detailplaneeringu menetluse lõpetamine”.

(Teade lisatud manusena).

NB! Vallavolikogu otsusega on võimalik tutvuda ka Viimsi valla veebilehel:

https://www.viimsi.ee/detailplaneeringud/lopetatud-detailplaneeringud#muug
a-kulas-metsase

NB! Täpsustavate küsimuste korral palume pöörduda Viimsi Vallavalitsuse
planeeringute osakonda:

https://www.viimsi.ee/kontaktid/kontaktid/vallavalitsus

Lugupidamisega

Viimsi Vallavalitsus

tel 602 8800 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee